Bedenktijd/retour
Product ruilen?
Een verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best jouw bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren.
Op de pagina van betreffende product in onze webwinkel, staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Wij vragen een bijdrage in de verzendkosten van € 2,95. De overige kosten nemen wij voor onze rekening.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering zelf dus niet garanderen.
Garantie & Klachten
Garantie
Toos en Henk is onze passie.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons uiterste best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken, dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten zo spoedig mogelijk bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@toosenhenk.nl. Wij vinden het belangrijk om je goed te helpen en een passende oplossing te vinden!
Betaalmethodes
Je kunt je bestelling op twee manieren betalen via:
- Ideal
- Credit card